Verder naar inhoud

Tijdelijk geen digitale aanvraag mogelijk

Op dit moment kunt u via Mijn dossier tijdelijk geen aanvraag doen voor deze regeling. Dat komt door een update van onze systemen. Wilt u toch weten wat de mogelijkheden zijn? Bel ons serviceloket (0800 - 44 44 111) of ga naar een steunpunt bij u in de buurt. Onze excuses voor het ongemak.

Waardedaling

Nadat u de vergoeding hebt aangevraagd

Wat gebeurt er na uw aanvraag?

U bepaalt zelf wat u met de vergoeding doet

U bent niet verplicht de vergoeding uit te geven aan uw woning.

Bent u het niet eens met uw besluit? Dit kunt u doen

Als u de indruk heeft dat het besluit dat u heeft ontvangen onjuist is, kunt u een bezwaarschrift indienen. Dit kunt u doen in Mijn Dossier. Bezwaar maken tegen de voorwaarden van de regeling op zichzelf is niet zinvol. Wij moeten ons houden aan vastgestelde regels. Dergelijke bezwaarschriften worden daarom afgewezen.

Lees meer over het indienen van bezwaar.

Bloeiende bloesemboom in de voortuin van een woning langs de weg in de provincie Groningen.