Mijn dossier

In Mijn dossier kunt u een vergoeding aanvragen, de afhandeling van uw aanvraag volgen of uw bestaande aanvragen aanvullen.
U gaat naar Mijn dossier door in te loggen met DigiD of eHerkenning. Kijk bij ‘Wat heb ik nodig om in te loggen’.

We gebruiken sinds 21 december 2020 een nieuw Mijn dossier. Daarin handelen we nu de meeste aanvragen af. In het oude Mijn schadedossier staat nog een gedeelte van de aanvragen van voor 21 december 2020.

Lopende eerste aanvraag: termijn voor keuze vaste vergoeding verstreken
Heeft u een lopende eerste aanvraag die mogelijk in aanmerking komt voor de vaste vergoeding en heeft u nog geen keuze doorgegeven? De termijn voor deze keuze is op 5 januari 2022 verstreken. U vindt deze mogelijkheid nu niet meer in Mijn dossier.
We bieden u de komende weken alsnog de gelegenheid om ons definitief te laten weten of u wel of niet kiest voor de vaste vergoeding. U ontvangt hierover nog nader bericht. Als u niet voor de vaste vergoeding kiest dan handelen we uw aanvraag af via de maatwerkprocedure.

Heeft u uitstel van uw keuze voor de vaste vergoeding gevraagd?
Dan ziet u nog steeds de keuze voor de vaste vergoeding staan in Mijn dossier. U kunt deze maken binnen de door u aangevraagde verlengingstermijn.

Kijk verder bij 'Lopende eerste aanvraag en vaste vergoeding'

Door een technische storing is 'Mijn dossier' momenteel niet bereikbaar. We proberen het zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Ga naar het oude Mijn schadedossier voor:

  • Lopende schademeldingen gedaan vóór 21 december 2020 – die nog niet zijn overgezet naar het nieuwe Mijn dossier.
  • Bijkomende kosten die bij deze meldingen horen.

Inloggen met DigiD  Inloggen met eHerkenning 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik kiezen voor de vaste vergoeding?

Wat heb ik nodig om in te loggen?

Bent u mede-eigenaar?

Staat er een bericht voor me klaar?

Zienswijze indienen?

Bezwaar?

Hoe kan ik iemand machtigen?