Verder naar inhoud

Langere wachttijd aan telefoon

Wij krijgen veel vragen over de aanvullende vaste vergoeding. Daardoor is de wachttijd aan de telefoon mogelijk langer dan u van ons gewend bent. Antwoorden op de meest gestelde vragen over de aanvullende vaste vergoeding kunt u ook vinden op www.schadedoormijnbouw.nl/avv Meer informatie

Inloggen

Wilt u een aanvraag indienen voor schadevergoeding? Log dan hieronder in via Mijn Dossier. Wilt u als aannemer meehelpen om schade te herstellen? Meld u zich dan aan via het aannemersportaal. Bent u al aangemeld, dan kunt u in het aannemersportaal diverse zaken rondom herstel regelen

Mijn dossier

Hier kunt u een vergoeding aanvragen, de afhandeling van uw aanvraag volgen of uw bestaande aanvragen aanvullen of wijzigen.
DigID logo EHerkenning logo
Inloggen

Het aannemersportaal

Log in om u als aannemer aan te melden of uw herstelwerkzaamheden te regelen. Heeft u zelf schade? Log dan in bij Mijn Dossier.

Aanmelden
Inloggen

Meest gestelde vragen

  • Wat kan ik doen in het aannemersportaal?

    Als u zich aanmeldt en u voldoet aan de voorwaarden dan kunt u na goedkeuring door ons via het aannemersportaal door aanvragers worden geselecteerd om herstel uit te voeren. Ook ontvangt u updates over uw lopende zaken.