Verder naar inhoud

Vind alle informatie die je nodig hebt om te zorgen dat je alles weet wat nodig is om zelf te herstellen met een eigen aannemer.

Informatie voor:

Aanvragers Aannemers

Ga naar hoofdstuk:

Extra informatie

Benodigde documenten voor aannemers

U vindt hier alle bestanden die u als aannemer nodig heeft bij het herstelproces.

Bij het opstellen van (meerwerk)offertes, opleverrapporten en facturen gebruikt u onze sjablonen en voorbeelden. 

Is er sprake van meerwerk? Gebruik dan onze herstelmatrixen en calculatiemodellen om de juiste maatregelen en prijzen te vinden.

Oplevering

Factuur

In uw overeenkomst met ons vindt u alle afspraken die we hebben gemaakt over de factuur voor uw herstelwerkzaamheden. U stuurt een factuur mee met elk opleverrapport. Die uploadt u in het aannemersportaal. Bij een oplevering levert u één of meer volledig herstelde ruimtes op. De aanvrager en het IMG controleren uw factuur. Na goedkeuring van het IMG staat het bedrag binnen 30 dagen op uw rekening.

Tussentijdse betalingen

U kunt alleen tussentijdse betalingen krijgen als u vooraf op de offerte heeft aangegeven dat u tussentijdse betalingen wilt ontvangen.

Verplichte gegevens op uw factuur

Op uw factuur staat in ieder geval:

  • uw bedrijfsnaam;
  • uw zakelijke IBAN nummer;
  • de factuurdatum;
  • het hersteladres;
  • het zaaknummer uit het adviesrapport;
  • het zaaknummer voor herstel met een eigen aannemer (bijvoorbeeld HEA-1001);
  • de ruimtecodes van opgeleverde ruimtes;
  • de schadenummers die u per ruimte heeft hersteld;
  • het totaalbedrag voor de ruimte, inclusief btw;
  • een beschrijving van eventuele afwijkingen van de werkzaamheden op de offerte;
  • alle overige kostenposten, zoals meerwerkopgaves die u heeft uitgevoerd. Ook hier zet u de ruimtecodes, schadenummers en het totaalbedrag (inclusief btw) voor de ruimte bij;
  • het totaalbedrag van de factuur, inclusief btw.