Verder naar inhoud

Werken in het vakgebied klantcontact

Bewoners met aardbevingsschade willen graag hun verhaal kwijt. Bij het IMG vinden wij het belangrijk om daar de tijd voor te nemen. Wij maken er mensenwerk van.

Ben jij het gezicht van het IMG?

Medewerkers van het serviceloket, zaakbegeleiders en collega’s die afspraken inplannen: allemaal hebben ze direct contact met de aanvrager. Zij vormen letterlijk de ogen en oren van het IMG.

De taak van het serviceloket is de bewoner met vragen zo goed mogelijk te helpen en te ontzorgen. Als zaakbegeleider begeleidt je de aanvrager vanaf het moment van een schadeaanvraag tot de beoordeling. Planning zorgt onder andere voor de afspraken voor een schadeopname door een onafhankelijk deskundige.

Lees de verhalen van onze collega's

De tijd nemen om echt te luisteren

'Als zaakbegeleider kom je op de mooiste plekken in de provincie. Soms denk ik: potverdorie, het lijkt wel alsof ik in Italië zit. Zo boven Groningen, die mooie boerendorpjes. Maar wat een trieste aanblik dat veel van die dorpjes door de bevingen zijn aangetast’.

Lees het verhaal van Patrick

Bij het IMG krijg je de ruimte om kansen te pakken

'Ik vond het aardbevingsdossier altijd al interessant. Maar pas toen het mijn werk werd, ontdekte ik hoeveel impact de aardbevingen hebben op de inwoners. Dat is een belangrijke motivatie om m’n werk goed te doen.'

Lees het verhaal van Ayla

Vacature-alert

Wil jij de vacatures van het IMG ontvangen? Schrijf je dan op Werken voor Nederland in voor de vacature-alert.

foto van recruiter Tjerko van der Wouden van het Instituut Mijnbouwschade Groningen

Vragen?

Heb je vragen over werken bij het IMG? Dan vertel ik je graag meer.

Neem contact op met onze corporate recruiter, Tjerko van der Wouden.