Verder naar inhoud

Klacht indienen

U kunt een klacht indienen als u bijvoorbeeld vindt dat het gedrag van een medewerker of deskundige niet acceptabel is. Of als u vindt dat u onvoldoende wordt geïnformeerd over uw dossier. Het indienen van een klacht kan op verschillende manieren.

U kunt uw klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen. U kunt uw klacht ook telefonisch indienen via ons Serviceloket (0800 4444 111). Stuurt u liever een brief? Dat kan naar:

Instituut Mijnbouwschade Groningen
Afdeling Juridische Zaken, klachtencoördinator
Antwoordnummer 3061
8000 WB Zwolle

Meer informatie over de klachtenregeling

Contactformulier

Klacht indienen

Heeft u een aanvraag voor schadevergoeding gedaan? Vul dan het zaaknummer in dat u van ons heeft gekregen. Het zaaknummer kunt u vinden op de brieven die u van ons hebt gekregen.
Omschrijf kort uw klacht
Heeft u een bijlage ter verduidelijking?
Ik geef het IMG hierbij toestemming om mijn persoonsgegevens voor de afhandeling van het contactformulier te verwerken. Voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens door het IMG verwijzen wij u naar onze privacyverklaring.