Verder naar inhoud

Klacht indienen

U kunt een klacht indienen als u bijvoorbeeld vindt dat het gedrag van een medewerker of deskundige niet acceptabel is. Of als u vindt dat u onvoldoende wordt geïnformeerd over uw dossier. Het indienen van een klacht kan op verschillende manieren.

U kunt uw klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen. U kunt uw klacht ook telefonisch indienen via ons Serviceloket (0800 4444 111). Stuurt u liever een brief? Dat kan naar:

Instituut Mijnbouwschade Groningen
Afdeling Juridische Zaken, klachtencoördinator
Antwoordnummer 3061
8000 WB Zwolle

Meer informatie over de klachtenregeling

Contactformulier

Klacht indienen

Heeft u een aanvraag voor schadevergoeding gedaan? Vul dan het zaaknummer in dat u van ons heeft gekregen. Het zaaknummer kunt u vinden op de brieven die u van ons hebt gekregen.
Omschrijf kort uw klacht
Heeft u een bijlage ter verduidelijking?